آیفون ۱۳ پرو مکس – iphone 13 pro max

71,000,000 تومان

حافظه‌داخلی:

256 گیگابایت

حافظه‌رم(RAM):

6گیگابایت

دوربین:

چهارگانه 12 + 12 + 12 مگاپیکسل + TOF 3D LiDAR

باتری:

4352 میلی‌آمپر ساعت

صفحه‌نمایش:

6.7 اینچ

دسته:

توضیحات

آیفون ۱۳ پرو مکس – iphone 13 pro max ( آیفون 13 پرومکس‌ ) یکی از اصلی ترین مدعیان بهترین گوشی در جهان است. این گوشی هوشمند تمام آنچه که از یک تلفن همراه با کیفیت و حرفه ای انتظار دارید، برآورده می سازد. بهره مندی از یک باتری قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و دوربین های سه گانه حرفه ای، تنها بخشی از مشخصات کاربردی این گوشی به شمار می آید.

طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس

شاید در نگاه اول ورژن پرومکس نسخه 13 تفاوتی چندانی با نسخه های قبلی نداشته باشد. اما این نسخه مشخصات مخصوص به خود را داشته و طراحی بهینه تری دارد. اپل در تولید این محصول به کوچک کردن بخش ناچ توجه ویژه ای داشته است.

ناچ این گوشی تقریبا تا 20 درصد کوچکتر شده اما به خاطر افزایش ابعاد ورژن پرومکس، این بخش بیشتر به چشم می خورد. بدنه تخت این گوشی به شیشه مقاوم و مات و همچنین سرامیک شیلد به منظور حفاظت در برابر ضربه و خط و خش مجهز شده است.

معرفی نمایشگر ورژن پرومکس نسخه 13

نمایشگر تلفن همراه 13 پرومکس، ترکیبی از بهترین ها را به وجود آورده است. آنچه که موجب تمایز این گوشی با سایر رقبا شده، بهره مندی از ناچ کوچک، نرخ تازه سازی بالا و همچنین امکان تنظیم نور زمینه به شکل دستی است. اپل در طراحی نمایشگر این محصول از پنل Super Retina XDR OLED در ابعاد 6.7 اینچ استفاده کرده است. این صفحه نمایش شفاف قادر است تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و در ابعاد ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ به نمایش در بیاورد.

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس با نرخ تازه سازی 60 تا 120 هرتز عرضه شده که مقدار بسیار مطلوبی به نظر می رسد. قابلیت پروموشن از مهم ترین مشخصات این نمایشگر است. بر اساس این ویژگی، نرخ تازه سازی در تناسب با محتوای در حال نمایش و حتی سرعت حرکت انگشت کاربر، بین 10 تا 120 هرتز تغییر پیدا می کند.

بهره مندی از این قابلیت خاص موجب شده تا محتوای در حال پخش با سرعت روانتری به نمایش در بیاورد. اپل با ایجاد امکانات خاص، باعث کاهش مصرف باتری در زمان استفاده از صفحات ایستا همچون وب شده است. علاوه بر این ها، برای اینکه کاربران تجربه خوبی در هنگام استفاده از گوشی در محیط های پر نور داشته باشند، میزان روشنایی صفحه به عدد 1200 نیت ارتقا یافته است.

بررسی سه دوربین قدرتمند آیفون 13 Pro Max

در جزیره دوربین های آیفون 13 پرومکس سه دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. هر یک از این دوربین ها مشخصات و کارکرد مخصوص به خود را دارند. سنسور اصلی دوربین واید 12 مگاپیکسلی است که با گشودگی دیافراگم f/1.5 طراحی شده است. بهره مندی از پیکسل های 1.9 نانومتری و این میزان گشودگی در دیافراگم موجب شده تا دوربین اصلی گوشی، در محیط های کم نور نیز بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی به قابلیت عکاسی در شب مجهز شده و بدین شکل ارتقا یافته است. در صورتی که بتوانید دوربین را برای مدت کوتاهی ثابت نگه دارید، تصاویر با کیفیتی در شرایط کم نور ثبت خواهید کرد. دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی از دیگر دوربین های تلفن همراه آیفون 13 پرومکس است. لنز قدرتمند تله فوتو شما را برای زوم بر روی اجسام تا حدود سه برابر همراهی می کند.

عکاسی ماکرو از جمله قابلیت های ویژه این تلفن همراه است. زمانی که تصمیم به عکاسی از سوژه های مختلف می گیرید، این قابلیت با تشخیص سوژه و تمرکز بر روی آن، امکان عکاسی ماکرو را فراهم می کند. عکاسی در تاریکی شب، حالت سینمایی، حالت پرتره، Photographic Styles و ProRaw از دیگر قابلیت های ارزشمند و مفید لنزهای قدرتمند این گوشی به شمار می آید.

بررسی عمر باتری آیفون پرومکس 13

اپل با به کارگیری یک باتری قدرتمند، آیفون پرومکس را از هر لحاظ قدرتمند ساخته است. نمایشگر 6.7 اینچ این گوشی توسط باتری 4350 میلی آمپری تغذیه می شود. این بدین معناست که عملکرد این باتری در مقایسه با نسخه های پیشین تا حدود 25 درصد افزایش یافته است.

در صورتی که از تلفن همراه خود برای کارکردهای معمول استفاده کنید، باتری این گوشی تا دو روز دوام می آورد. مشابه سایر محصولات برند اپل، این باتری نیز از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت اتصال به شارژر وایرلس 15 واتی و شارژ مغناطیسی 7.5 واتی را نیز دارد.